IVECO stralis
Bandita 2006.03.15. 10:21
Az Iveco Stralis nyerte el a 2003-as "Év Teheratója" címet!
A díjat minden évben azon teherautóknak ítélik oda, melyeket az elmúlt 12 hónapban mutattak be, és a leginkább hozzájárulnak a közúti szállítás szinvonalának és hatékonyságának növeléséhez. A zsűri 19 európai ország szakújságíróiból áll Oroszországtól Spanyolországig, Görögországtól Finnországig. A zsűri, itéletét az európai közutakon, normál üzemi körülmények között végrehajtott tesztek alapján hozza meg. Ezen tesztek figyelembe veszik a vezethetőséget, a vezető komfortját, a fülke ergonómiáját, a fogyasztást és a motor megbízható működését. A hivatalos indoklás a Stralis megválasztásáról a következő volt. Innovatív megoldásokat vezetett be a fülke tervezésében, a vezető kényelmének növelésére fókuszálva. Ezt az új moduláris felépítésű belső bútorzat kifejlesztésével érte el, amely több helyet biztosít és könnyen alkalmazkodik a különböző igényekhez. A Stralisban megjelennek a legutóbbi évek Iveco-s technológiai fejlesztései a motor és az erőátvitel területén. Az Európa útjain, az újságírók által végrehajtott teszt folyamán, a zsűri alacsony fogyasztási értékeket mért, amely különösen fontos a hatékony közúti szállítás fogyasztási igényeinek fényében, amely így kiemelt hangsúlyt kapott a zsűri tagok között.
STRALIS ACTIVE SPACE KABIN
Intelligens funkcionalitás
TÖKÉLETES BELTÉR.
A Stralis Active Space tökéletes választás mindazoknak, akik egyedül dolgoznak és nagyobb távolságokra utaznak. A beltér minden elvárásnak maximálisan megfelel. Mindegy, hogy utazik, pihen vagy éppen alszik. Az egyetlen ülésnek köszönhetően jelentősen megnőtt a vezetőfülke területe és lakhatósága. Az exkluzív "Comfort Seat" (kényelmes ülés) ideális pihenés idején. Szükség esetén pedig egy utas elhelyezésére is használható.
Active Space
Az Active Space azoknak is tökéletes, akik kettesben utaznak. A berendezés modulszerű, könnyen változtatható és komplett. A kényelmes, összecsukható fekvőhelyek, a lehajtható asztal és utasülés, valamint az "EuroTronic Automata" sebességváltókar forgathatósága szabad mozgást és jó helykihasználást nyújt, még két személy esetén is.
IDEÁLIS UTAZÁS
A Stralis közepes távolságú szállítások esetében is nagyszerű útitárs. A teljesen átalakítható Active Space Kabin biztosan meggyőzi Önt. A kabin praktikus elemei - az átalakítható fekvőhely, hátsó ülések, falról lehajtható asztal - még a leghosszabb utazásokat is kényelmessé teszik.
A STRALIS ACTIVE SPACE VÁLTOZATOSAN ALAKÍTHATÓ
A Stalis Active Space-t igényei szerint alakíthatja. Utazhat rövidebb vagy hosszabb távon, egyedül vagy társsal, de egy biztos: az Active Space lehetőségeit hamar felfedezi. A praktikus és jól kihasználható utasteret könnyedén egyéniségéhez alakíthatja. Íme néhány lehetőség, amely a kabinban töltött időt kényelmesebbé teszi.
Utazáshoz
|
Egy vezető számára. Állítható, fűthető pneumatikus ülés |
Komfortos ülés utazási pozícióban, egy vezető és egy alkalmi utas részére. |
Két vezető számára. Vezetőülés és állítható pneumatikus utasülés. |
|
Lazításhoz
|
Egy vezető számára. Oldalsó padok, kihúzható asztal, hűtőszekrény és TV-tartó konzol. |
Egy vezető számára. Kényelmes ülés pihenéshez, kihúzható asztal, hűtőszekrény és TV-tartó konzol. |
Két vezető számára. Állítható, forgó pneumatikus utasülés, az alsó fekhelybe illesztett lehajtható asztal, hűtőszekrény és TV-tartó konzol. |
|
Pihenéshez
|
Egy vezető számára. Fekvőhellyé átalakítható pad (szélesség 65 cm) |
Egy vezető számára. Kényelmes alsó fekhely (szélesség 80/62 cm). |
Egy, vagy két vezető számára. Kényelmes felső fekhely beépített lépcsőkkel. |
Két vezető számára. Kényelmes ágy. |
A rengeteg kényelmi berendezésen túl Ön számos egyéb hasznos tartozék közül választhat. Segítségükkel még élvezetesebbé teheti munkanapjait és stílusának megfelelően alakíthatja járművét. Kérjük nézze meg a www.iveco.com honlapunkat és keresse meg a tartozékok katalógusát. Itt további ötleteket talál, hogyan alakíthatja méginkább egyéniségéhez járművét.
VÁLTOZATOS SZÉRIA
A Stralis széria 2 vagy 3 tengelyes nyergesvontató és 3 tengelyes teherautó változatokat tartalmaz. Ezek taljesítménye egyaránt alkalmas közepes és hosszabb távolságra történő szállításra. A szállítmányozás fejlődése és a sokrétű szállítási feladat megkívánja a termékskála szélesítését. A nagy terhet szállító, alacsony alvázas járműveket úgy tervezik, hogy hasznos belső magasságuk 3 méter legyen. Ezek teherautó (GV) és nyergesvontató (LT) változatokban kaphatók. Konténer szállítása esetén a speciális első és hátsó pneumatikus felfüggesztések gyors emelést tesznek lehetővé, a légtartályok kapacitásának és egy elektronikusan vezérelt karosszéria-emelő rendszernek (ECAS) köszönhetően.
IIveco Stralis , termelékenység stílusosan
Az Iveco Stralis termékcsalád két új tipussal -a Stralis Active Time és a Stralis Active Day- bővült. Ezen típusok is követik a Stralis sikeres formáját , mely elnyerte a nemzetközi Év Teherautója címet 2003-ban. A Stralis AT ( hálófülkés) és a Stralis AD (nappali fülkés) változat új mércét állít fel és megfelel minden fuvarozási igénynek. A stílust kombinálja a termelékenységgel, hogy optimalizálja a szállítási hatékonyságot és a befektetés megtérülését vevőink számára. Az aerodinamikus vonalak csökkentik a fogyasztást és a nagy levegőbelépő nyílások az orr részen segítik optimalizálni a motor termikus hatásfokát. A három részből álló, a karosszéria szinére fényezett lökhárító elemeket könnyű cserélni amennyiben valamely rész megsérül. A halogén fényszórók jól védettek és könnyen elérhetők. Az elülső részen található levegőterelők tisztán tartják a fülke oldalát és a cink borítású acél lemezek biztosítják a hosszú fülkeélettartamot. Az Iveco Stralissal Ön termelékenységet és stílust kap.
Funkcionalitás az úton
A Stralis Active Time egy hálófülkés kivitel, amely a közepes és hosszú belföldi illetve nemzetközi fuvarozásra lett tervezve, úgy, hogy alkalmas legyen a néhány éjszakát tartalmazó utakra. Kapható teherautó és vontató kivitelben is, ahol a standard kivitel alacsony tetővel készül, illetve választható hozzá mint opció a középmagas tető. Funkcionális és ergonómikus, igy a vezetők minden igényét kielégíti, minden fajta felhasználásnál. Kívül, felszerelve oldalsó és felső spoilerekkel, a tető spoiler emelésével és süllyesztésével optimalizálni lehet az üzemanyag fogyasztást és ezáltal növelni a költséghatékonyságot. A vezető komfortja magas szintű hála az új kabin felfüggesztésnek. A többcélú felhasználhatóság az erős és csendes Cursor 8 -as és Cursor 10-es motorok által biztosított melyek 270-430 LE-sek.
Agilis és rugalmas
A Stralis Active Day egy különösen sokcélú fülkéjű jármű amelyet a városi és városok közötti szállításra terveztek. A teherautó és a vontató is egy új tervezésű fülkét kapott, amelynek legszembetűnőbb jellegzetességei a hűtőrács, az ütköző és az oldalsó légterelők. Az ergonómikus jól elhelyezett fogantyúk és a nagyvonalúan méretezett lépcsők könnyű és biztonságos ki- és beszállást biztosítanak, amely különösen fontos az elosztófuvarozásnál. A Cursor 8-as és Cursor 10-es motorok kombinálják a kitűnő rugalmasságot az alacsony üzemanyag fogyasztással és alacsony károsanyag kibocsátással, amelyek elengedhetetlenek a városi és város környéki területeken történő fuvarozáskor.
Komfort magas költséghatékonysággal
Az új Stralis AT és AD ideális munkahelyet kínál, amelynek kialakításakor flottatulajdonosok és sofőrök véleményét is figyelembe vették a tervezés fázisában. Az eredmény egy hatékony ugyanakkor kényelmes környezet, mind munkához, mind pedig pihenéshez, amely így maximalizálja a jármű és a sofőr produktivitását. A komfortos pneumatikus vezetőülésből minden kezelőszervet - a váltótól a kapcsolókig - könnyű elérni. Az ülés és kormány beállításai lehetővé teszik az optimális vezetési kényelmet és biztonságot. A jellegzetes belső kárpit megtalálható a szélvédő feletti részen is a középmagas kabinnál. A sofőrt a fények sokasága kápráztatja el , valamint a rengeteg tárolóhely az ülés alatt és a műszerfalon.A fülkében található ajtóba épített italtartó, multifunkciós középső konzol, dobozos üdítő tartó a műszerfalon a mobiltelefon tartó mellet, tárolódobozok az alsó ágy alatt, védőháló a felső ágynál a különböző dolgok biztonságos rögzítéséhez. Hőszigetelt doboz és hűtő is rendelhető mint opció.
Remekbe szabott műszerek
Az ideális munkakörnyezet, egyszerűen használható műszerek és bizonyított megbízhatóság az alapja annnak ami a Stralist mint" integrált szállítási rendszert" meghatározza. Az ICD (Iveco Colour Display) szines képernyő, melyet könnyű leolvasni és amelyről sok praktikus információt kaphatunk a kormányon elhelyezett kezelőszervek segitségével, segit abban hogy a jármű számos működési adatát ellenőrizhessük, az átlagsebességtől az üzemanyagfogyasztáson át a jármű karbantartási adataiig. Bármikor lekérdezhetők a napi ellenőrzéshez szükséges adatok, a folyadékszintek ugyanúgy mint néhány alkatrész kopása, optimalizálva az időt és erőfeszítést, ezáltal is elősegítve a termelékenységet.
Újdonság a kijelző panel és az ergonómikus műszerfal valamint a "puha érintésű" gombok és a standard kétzónás szellőztető és fűtő rendszer. Kivánságra kapható légkondicionálóval, kiegészítő fűtéssel és CD-s rádióval amely a kormányról vezérelhető. Ez tökéletes kiegészités a csendes kabinhoz az optimalizált zajvédelemmel és az alacsony zajszintü Cursor motorhoz.
Megbizhatóság és erő
A Multiplex rendszer amelyet már a Stralis Active Space-en is alkalmaztak, lehetőséget ad a teljes elektronikus kontrollra a Stralis AT és AD-nél, ezáltal garantálva a csúcsszintü megbízhatóságot és termelékenységet. A CAN (Controller Area Network) elektronikus rendszer optimalizálja a működést a motor , az erőátvitel és egyéb berendezések között. Ezáltal lehetséges előkészíteni az adatokat a teljes flotta menedzselésére (FMS- Fleet Management System) és optimalizálni a jármű termelékenységét. A Stralis AT és AD erejének és megbizhatóságának lelke a Cursor motor. A Cursor 8 három változatban kapható 270, 310 és 350 LE-vel; a Cursor 10 pedig 400 és 430 LE-vel. Mindegyik motor hengerenként négyszelepes, hengerenkénti befecskendezéses és változtatható geometriájú turbófeltöltővel készül. A Cursor motorok a leginnovatívabbak és legfejlettebbek a nehézteherautók kínálatában. A széles tartományban rendelkezésre álló maximális nyomaték, kevés sebesség váltást tesz lehetővé és csökkenti az üzemanyagfogyasztást valamint a károsanyag kibocsátást.( Mindez harmonizál az Euro 3 -as normákkal és a várhatóan bevezetésre kerülő Euro 4-essel.) A megfelelő teljesítmény eléréséhez nélkülözhetetlen a motor, a hajtómű és a véglehajtások illesztése. A Stralist bármilyen felhasználáshoz, a megfelelően összeállított egységekkel lehet választani.Mind a 9 mind pedig a 16 sebességes váltó servo-shift-tel van szerelve ezáltal biztosítva a könnyű és sima váltást. Olyan felhasználáshoz amely sok váltást igényel mint a városi elosztás, kapható EuroTronic 2-es váltóval is, amely félautomatikus és autómata üzemmódban is használható. Ennek előnye a megnövelt vezetési komforton kívül, a csökkentett üzemanyagfogyasztás és az alkatrészek kisebb elhasználódása.
A magas szintű passzív biztonság mellett, mindegyik Stralis hűtött tárcsafékkel készül az első tengelyeken. A kisebb modellek a hátsó tengelyen dobfékesek, míg a 400 és 430 LE-s változatok tárcsafékesek. Az ABS standard, és a mindkét tengelyen tárcsafékes modellek EBS-sel (Electronic Braking System) szereltek. Ez egy fejlett integrált fékrendszer amely szabályozza a szerviz féket , a motorféket, a sebességtartó automatikát valamint a kiegészítő féket vagy az autómata váltót. A biztonságot elősegitvén az EBS segítségével csökken a fékút kb. 16 méterrel 85 km/h-ás sebességnél. Ennek a rendszernek hála a tárcsák és fékbetétek élettartama is megnő. Opcionálisan kiegészítő hidraulikus fék is rendelhető. Az Iveco komputerizált diagnostikai rendszere a MODUS csökkenti a problémák felismerésének idejét, valamint a műhelyben eltöltött időt. A Modus felméri a jármű paramétereit néhány másodperc alatt; a hordozható IWT (Iveco Wiring Tester) bevizsgálja az elektronikákat; és az IT2000 lehetőséget ad a rendszer ellenőrzésére melyek útközben előfordultak.
A programozott karbantartási rendszer tovább csökkenti a Stralis AT és AD kilóméterre vetített költségeit. Szintetikus kenőanyagok használatával a motorolaj csere 150.000 km-re nő a differenciálműnél pedig 300.000 km-re. A fékbetétek élettartama eléri a 400.000 km-t, a féktárcsákat pedig elég 750.000 km-enként ellenőrizni. Az EuroTronic 2 váltóval a kuplung élettartama túl van a 800.000 km-en.
Sokféle lehetőség
A Stralis AT és AD fő jellemzője az alkalmazkodó képesség a különböző feladatokhoz. Csaknem korlátlan számú változat rendelhető. Három különböző kabinnal kapható. A rövid kabin a minden napi nappali munkára ajánlott. A két hosszú kabin: normál tetővel egy ággyal, valamint középmagas tetővel akár két ággyal is rendelhető. Néhány változat speciális mosható huzattal is kapható.
Minden modell szériában a karosszéria színére fújt lökhárítóval készül, acél lökhárítok opcióként kaphatók. Hosszú utak során nagy fuvarozási sebességhez kaphatók aerodinamikai kittek melyekkel tovább csökkentheto a fogyasztás. A tengelytávok nagy választéka kapható mind a két, mind a háromtengelyes változatnál. A lapos teteju alváz leegyszerüsíti a szabványos vagy speciális felépítmények felszerelését. Az összes változat kapható egyszeru vagy kétfokozatú differenciálművel.
Különböző változatok korlátok nélkül
Öt féle mechanikus és pneumatikus felfüggesztés választható, így mindig az optimális változat alkalmazható a különbözo terepviszonyokra és terhelésekre. Cserefelépítmények szállításához kapható szabályozható magasságú alváz melynek magasságát 300 mm-nyit lehet mozgatni. Az elektromos rendszer megbizhatósága érdekében jónéhány ellenorzo pont lett kiépitve. Csaknem kimeríthetetlen számú különbözo szállítási feladatra alkalmas a Stralis Active Time és Stralis Active Day.
Szervíz határok nélkül
Egy összeurópai hálózat az alkatrészek elosztásáért.Csaknem 2000 specializált kereskedo és szervíz. Vásárlási és finanszírozási tanácsadás.Speciális flottaszolgálati szolgáltatások. Több mint 20 000 képzett vevoszolgálati munkatárs.Ez az Iveco háttér garantálja a Stralis Active Time és Stralis Active Day számára az optimalizált termelékenységet.
Client Center Ez a soknyelvu nemzetközi központ egész Európában 24 órás segítséget és információt nyújt.
Diagnostic Center Segítséget nyújt a muhelyekben és az utakon, csökkentve a leállási idoket hála a komputerizált diagnosztikai rendszereknek. (Modus, IWT, IT 2000)
EUROCARGO
Ha az Eurocargo-t választja mindent megkaphat: a legteljesebb modellválasztékot 6-tól 26 tonnáig mely ötvözi a rendkívüli kényelmet a fejlett technológiával. Az Eurocargo projektben a tervezők óriási hangsúlyt fektettek a tulajdonosok és felhasználók igényeire éppúgy,mint a járművek termelékenységére és megbízhatóságára, az üzemeltetés gazdaságosságára az egyszerű karbantartásra és a környezetvédelmi kérdésekre. Ezúttal az Eurocargo leginkább Önnek készül.
Az Eurocargo-t vezető szerepre szánták. 1991 óta tartó folyamatos fejlesztése új szintre helyezte az alapkövetelményeket a teherautópiacon. Az első Eurocargo megnyerte a nemzetközi "Év Teherautója" címet 1992-ben, majd 1993-ban felállította kategóriájában a világ legkedvezőbb üzemanyagfogyasztásának rekordját és két alkalommal megnyerte a "MidiEuroTest" rangos versenyét. Mindezek mellett Angliában, az "Év Flottajárműve" és a "Fuvarozók Kedvence" címekért kiírt versenyeken a szavazatok az első helyre repítették. Németországban pedig megválasztották a "Legjobb Külföldi Teherautónak. Immáron több, mint 350 000 eladott jármű mellett a fejlődés töretlenül folytatódik...
KELLEMESEN ESZTÉTIKUS, EGY BAJNOK LENDÜLETESSÉGÉVEL
A Stile Bertone stúdió - a legnagyobb Olasz formatervező cég - munkáját dícséri az új Eurocargo modern fülkéjének kialakítása. mely a tulajdonos piaci megítélésére is pozitívan hat. Az új forma nem hivalkodó, minimális Iégellenállású és tulajdonosa sokáig büszkén használhatja, a cink bevonatú acéllemezek felhasználásának köszönhetően.
Az integrált kapaszkodóval ellátott új homlokfal ellenálló a kőfelverődésekkel szemben, az SMC műanyagok forradalmian új felhasználásának köszönhetően. Az opcióként rendelhető, vezetőfülke színére festett, formatervezett lökhárftókba, vadonatúj lámpatesteket építettek, melyekhez megrendelhetők a ködfényszórók illetve a fényszórómosó berendezések, biztositva ezáltal a tökéletes éjszakai vezetést. A lágy vonalvezetés összhangban áll az áramvonalas szélterelő sarokpanelekkel, melyek az ajtókilincsekre és ablakokra kerülő szennyeződést hivatottak távol tartani.
A tervezés során a legfontosabb szempontok közé tartozott a vezető biztonsága és kényelme. Az Új Eurocargo fülke belseje jó átjárhatóságot biztosít, a modern műszerfal vonzó megjelenését az aluminiumszürke színhatásnak köszönheti. A lágy tapintású. kényelmes fogású kormánykerék dönthető és magassága állítható. A kormányoszlopon található kapcsolók (irányjelző, világítás, kürt, ablaktörlők és a rendelhető sebességtartó automata) könnyen elérhetőek. Az új központi kijelző könnyen leolvasható és átlátható.A monochrom LCD képernyő (folyadékkristályos kijelző) bepillantást enged a fedélzeti számítógép által rögzített menetparaméterekbe, ezzel elősegítve a biztonságos és költséghatékony járműüzemeltetést.
Az Új Eurocargo sokkal csendesebb és tágasabb mint korábban, optimálisteret biztosítva a vezetőnek. A fülkében hatalmas tárolóhelyek találhatók a szélvédő felett és az utasüléssel szemben a műszerfalon. Új tárolórekeszeket alakítottak ki a fülkehátfalon a rövidfülkés kivitelnél. Az ülések mellett és alatt új tárolófiókok és rekeszek találhatók. 12V-os csatlakozó is rendelhető. A középső ülés háttámlája dönthető, mely asztalként és irattartóként is szolgálhat. Az ajtózsebek kialakítása lehetővé teszi az italospalackok tárolását is. A járművekhez rendelhető rádiós magnó is beépített hangfalakkal. A fülkében nagyteljesítményű levegő keringtető rendszer található, mely biztosítja az optimális belső hőmérsékletet a vezető számára. A hálófülkés kivitel kényelmes fekhellyel rendelkezik, mely alatt nagyméretű rakodóhelyek állnak rendelkezésre. Igény esetén természetesen rendelhető második fekhely is. Az új hálófülkés kivitel kérhető közép magas tetőkialakítással is, mely alapvetően megváltoztatja a fülke belső környezetét. mivel osztatlan, egybefüggő teret biztosít a felhasználónak, közel két méteres belmagasságával. Az ágyak felett belső világítást is találhatunk, és a fülkehátfal felső részén rakodórekeszek segítik a vezetők pihenéséhez szükséges kellékek elhelyezését. Az Eurocargo fülke tervezésénél a vezető kényelme és a teherautó használhatósága volt a fő szempont. A széles paletta kielégít minden igényt, legyen az bármilyen fuvarfeladat, vagy flottaelvárás. A rövidfülkés, hálófülkés, középmagas hálófülkés (igény esetén) és duplafülkés (6+ I személyes) kivitel ek minden feltételnek eleget tesznek. A fülkébe történő egyszerű be- és kiszállást a széles, csúszásmentes ) műanyagból készült lépcsők (egylépcsős vagy kétlépcsős kivitel) teszik lehetővé. Az ajtók nyitott helyzeténél a lépcsőket és környeztetüket lámpa világítja meg.
ERŐS ALVÁZ EGYSZERŰ FELÉPITMÉNYEZHETŐSÉG
Az Eurocargo-t úgy tervezték, hogy a felépítményezés ne okozzon gondot. Ez elsősorban a robusztus, nagy szilárdságú acél alváznak köszönhető, amely kialakítását tekintve teljesen sima felületet biztosít, a különböző felépítménytípusok egyszerűbb fogadása érdekében. Az alváz rendelkezik a szükséges elektromos előkészítésekkel, melyek nagymértékben megkönnyítik a felépítménygyártó munkáját. Az Eurocargo a választható tengelytávok tekintetében is széleskörű palettát kínál 2700mm-től 6570mm-ig, mely 3845mm-től 10070mm-es hosszig képes a felépítmény fogadására. Mindemellett parabolikus, félelliptikus lap rugózás és, elektronikusan vezérelt hátsó- vagy teljes légrugózás (ECAS) áll rendelkezésre. Az Önnek és a fuvarfeladatának megfelelő jármű kiválasztását elősegítik a választható hátsó hidáttételek, aminek köszönhetően optimális teljesítményt és csekély üzemanyagfogyasztást érhet el.
Az Eurocargo-t úgy tervezték, hogy kielégítse és túlszárnyalja a felhasználók elvárásait, különösképpen a gazdaságosság tekintetében. Az Eurocargo felépítése, a Tector motor és a fedélzeti elemek mind-mind hozzájárulnak az alacsony önsúly eléréséhez. Ami a termékpalettát illeti: az Eurocargo család 300 alapmodelljének több mint 3000 különböző modellvariációja létezik. Például a 4x2-es hajtásképletű alacsony kivitelű EL sorozat ideális a városi gyűjtő- és terítő fuvarozásra. A 4x4-es változat megbírkózik a legnehezebb terepviszonyokkal is. A billencs változatokban differenciálzár és hűtővédő is található a nehéz terepek leküzdése és a biztonság érdekében. A fülke belső kárpitozása, speciális, szennyeződés-taszító anyagának köszönhetően könnyen tisztítható. A 6 + I személyes duplafülkés kivitel ideális megoldás lehet akkor, ha a szállítandó anyagok mellett a munkásokat is el kell juttatni az adott helyszínre, vagy autómentés esetén, amikor a személyautó és annak utasai is elférnek. Léteznek még egyéb speciális felhasználási területek is, mint például tűzoltóság, polgári védelem. A 6x4 Eurocargo modell kiváló megoldás lehet betonkeverő- vagy billencsfelépítmények alapjának.
TELJESITMÉNY ÉS MEGBÍZHATÓSÁG A SIKER KULCSA
Az új Tector motor felépitésének és teljesitményének köszönhetően az új Eurocargo gazdaságos, könnyen vezethető és környezetbarát. Rendelhető négy- vagy hathengeres kivitelben, melyek mindegyike magasnyomású, közös nyomócsöves üzemanyagbefecskendező rendszerrel van ellátva. A négyhengeres változatok 130, 150, 170 LE-s kivitelben, mig a hathengeresek 180, 210, 240 és 280 LE-s teljesitményekkel állnak rendelkezésre. A Tector motorcsalád minden szempontból megfelel az Euro3 környezetvédelmi előirásoknak és már felké szit ették a 2006-ban életbe lépő Euro4-es normákra is. A Tector motorok a kategóriájukban a legjobb teljesítményt nyújtják. A folyamatosan rendelkezésre álló,nagy nyomatéknak köszönhetően különösen nagy a motor rugalmassága, ezáltal sokkal kevesebb sebességváltás ra van szükség. Az Eurocargo ideális választás mindenféle fuvarfeladatra, mivel az 5, 6 és 9 fokozatú sebességváltók, és a számtalan hátsó hídáttétel megfelelő összetételévei, minden esetben a legkedvezőbb fogyasztást érheti elvezetni, lazán fékezni -ez alapárért jár az EuroCargo Tectorhoz.
SZÁMÍTÓGÉPES DIAGNOSZTIKA FOLYAMATOS MŰKÖDÉS
Az új Eurocargo épp úgy kielégíti a vevői, mint a környezeti igényeket. A titok nyitja a Bosch ECU rendszerében rejlik, amely a Tector motor minden mozdulatát irányítja és nyomonköveti, elősegítve ezáltal az üzemeltetési költségek csökkenését. A számítógépes diagnosztikai rendszer szíve a motorvezérlő elektronika, mely felgyorsítja a hibaelemzést, ezzel csökkentve a javítási időt és a költségeket a javítóműhelyben. Az olaj- és levegőszűrő csereperiódusa a felhasználástól függően akár 80.000 km is lehet és a hűtőfolyadékot is csak kétévente kell cserélnie.
Az Eurocargo-t a maximális menetbiztonságra öszpontosítva tervezték. A fülkeszerkezet robusztus és korrózióálló, a galvanizáló eljárásnak köszönhetően. A fülke felső részének merevségét jelentős mértékben megnövelték és új, ragasztott szélvédőkkel építik. Az aktiv biztonsági elemek, mint például az ABS, a háromállású kipufogófék - mely a fékpedállal, a kipufogó fékpedállal, vagy a gázpedál feiengedésévei egyaránt működtethető - szintén az alapfelszereltség részét képezik. Az aktiv biztonsági elemek, mint például az ABS, a háromállású kipufogófék - mely a fékpedállal, a kipufogó fékpedállal, vagy a gázpedál felengedésével egyaránt működtethető - szintén az alapfelszereltség részét képezik. Az aktiv biztonsági elemek, mint például az ABS, a háromállású kipufogófék - mely a fékpedállal, a kipufogó fékpedállal, vagy a gázpedál felengedésével egyaránt működtethető - szintén az alapfelszereltség részét képezik. Az aktiv biztonsági elemek, mint például az ABS, a háromállású kipufogófék - mely a fékpedállal, a kipufogó fékpedállal, vagy a gázpedál felengedéséveilegyaránt működtethető - szintén az alapfelszereltség részét képezik. A 4x2-es modellek minden egyes darabja tárcsafékekkel szerelt, a 7,5 tonna feletti modelleket már első aláfutásgátlóval látták el.
Az IVECO 350 000 db eddig eladott Eurocargo teherautóval büszkélkedhet. A 2003-ban bemutatott Új Eurocargo a győztes sorozat legújabb tagja. A tervezői minden pillanatban a felhasználók igényeit tartották szem előtt. A jármű, közel 3000 féle változatával, a közúti árufuvarozás minden ágát képes ellátni. Az Eurocargo tervezésénél a legfontosabb szempontok a kényelem, gazdaságosság, termelékenység, megbízhatóság, és környezettudatosság voltak. Az Új Eurocargo-val a fejlődés tovább folytatódik.
|